Pages

19 August, 2010

awak MAT REMPIT ke??

















haha salam dan selamat sejahtera isu sensasi masih berjudul mat rempit tapi bknla nk story pasal depa cume buh nama depa ja...

ok semalam da baku arini lepak2 sket r persoalan begitu agak tidak digemari olehku haha wa rider BEB.. yeha ade perbezaan disitu haha mat RIDER ape plak ye?

bukan smua penunggang motorsikal adalah mat rempit dan bukan semua mat rempit adalah penunggang motorsikal haha.. disini RIDER adalah mereka yang suka menunggang motorsikal dimana bukan kelajuan adalah main priority tetapi minat menghias dan menambah eksoseri menjadi pilihan.


















































Bukan aktiviti meroket di dalam minggu mengisi jadual masa lapang rider2 ini disini aku juga adalah seorg rider FZ 150i haha promote moto sket :)

kami mempunyai aktiviti berkumpul beramai2 terutamanya di malam minggu.. sesi suaikenal bersama rider2 fz yg laen bertukar2 pendapat dan pandangan dan berkongsi idea menghias moto kesayangan masing2 :)

















pelbagai perkara berfaedah yang dapat diutarakan melalui perjumpaan ini yang popular dengan panggilan Friday Night Fever or FnF :) diantara idea yang muncul seperti idea berkonvoi bersama rider fz ke destinasi2 menarik setiap bulan , bersahur bersama2 rider di bulan puasa, mahupun meraikan atau mempromosikan restoran2 yang dimiliki oleh ahli rider fz sendri


















aktiviti di litar sepang












































ha banyak kan aktivit berfaedah oleh geng RIDER fz selaen mat2 rempit di jalanan tu :)
daripada hobi berseorangan sudah boleh dijadikan minat beramai2.. jangan terasa pelek plak moto rider2 ni berlainan rupa :) smua menghias mengikut minat masing2.
jangan terkejut 100 biji fz berkonvoi melalui kampung halaman anda :)


salam FZ utk smua owh lupe xpromote forum plak


ha kteorg ade forum jugak tau :)









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...