Pages

07 November, 2010

FENOMENA 2

alkisah        

cerita kedai kopi      : wei aku nak makan burger la.. mengidam

ezact.co                  : lor tadi ko dah melantak steamboat apa kejadahnya lapar mengidam pula

cerita kedai kopi     : ala tadi tak ada nasi aku bugis peranakan makan nasi je baru kenyang

ezact.co                  : yela-yela lagi sejam aku bawak ko pergi tapau burger special punya

dua jam kemudian,

cerita kedai kopi     : salam, bang burger spesel tambah cheese tak nak telur satu

ezact.co                  : celah mane spesel camtu..

cerita kedai kopi     : spesel ikut lidah aku la

abg burger kristal   : sabar-sabar boleh je spesel macam mana pon tapi burger biasa habislah bro tinggal homemade je

cerita kedai kopi    : ( membisik ke ezact.co) homemade tu pa benda

ezact.co                 : ko tak reti bace bunting besar tu ke ?

cerita kedai kopi    :  owh tahu tapi apa tu?

abg burger kristal   : daging burger buat sendiri la, spesel punya nak perisa apa macam-macam ada

ezact.co                 : dia ni lampi bro jangan layan hahaha

cerita kedai kopi    : ha perisa tomyam satu rendang satu

abg burger kristal    : ok set 10 minit siap

selang waktu memasak

abg burger kristal 2 sampai selepas menghantar pesanan ( delivery servis macam Mc D la)

abg burger 1 : apsal lambat

abg burger 2 : traffic jam hari raya biasa lah

abg burger 1 : ok beres

abg burger 2 : ko nak tahu gila kerek mamat nepal guard apartment tu nak kencing aku plak

abg burger 1 : apsal plak?

abg burger 2 : ada ke patut tak nak bayar

abg burger 1 : haih dia ingat dia tokey ka

abg burger 2 : dia pi cakap lu orang mana boleh masuk ini apartment tanpa kebenaran, bos besar tarak bagi, kteorang bagi masuk lu orang belanja la burger.

abg burger 1 : haih suka hati mak bapak dia ja cakap camtu

abg burger 2 : tuela pasal, aku cakap la ko gila apa, lu punya manager kamching dengan kteorang ma

abg burger 1 : dia ingat dia pengawal keselamatan dok jaga melangut depan pintu masuk dia tokey la?

abg burger 2 : kalau ikut hati,aku pelangkung ja mamat nepal tu tak sedar diri

ezact.co & cerita kedai kopi : bila nak siap ni ( bisik sesama sendiri )


*penggunaan bahasa pasar disengajakan

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...