Pages

19 December, 2010

BLOGGAHOLIC

Salam selamat sejahtera...


Shopaholic is a term used to describe individual who consider themselves as addicted to shopping.

Blogaholic can be describe to individual who really addicted to blogging all the time.


Laman blog merupakan satu medium penyebaran maklumat yang dianggap sebagai jalan pintas untuk mencapai dan mempromosikan sesuatu agenda. Oleh itu ramai penulis blog atau sinonim dengan panggilan BLOGGER rajin menghasilkan nukilan-nukilan yang dapat menarik minat pembaca blog.

Persaingan sihat dapat kita lihat apabila BLOGGER ini kerap menghasilkan post baru untuk memastikan jumlah kekerapan pelawat semakin meningkat dalam statistik yang sedia  ada. Selain itu dengan mempromosikan laman blog sendiri dapat menjana pendapatan di samping melayari internet.

Kreativiti promosi BLOGGER ini tidak dapat disangkal apabila kekerapan mendapat hit tertinggi pada setiap hari dapat ditunjukkan. Malah kemunculan BLOGGER-BLOGGER ini dapat menarik minat penulis BLOG yang lain untuk mengkaji dan mencuba alternatif lain dalam mempromosikan laman blog masing-masing.

Disini kita dapat lihat kreativiti BLOGGER seperti ini jika digilap dan digunakan dengan lebih berkesan, media arus perdana kelak akan dilihat sebagai saluran sampingan dimana golongan-golongan muda ini lebih gemar mencari informasi terkini di laman blog.

BLOGGAHOLIC seperti anda merupakan perintis zaman teknologi informasi dan komunikasi masa hadapan.

1 comment:

  1. agree. hinggakan ada yg merasakan blogging ni satu kewajipan dlm jadual harian individu. tak kurang ramai juga yg mula mlbatkan diri dlm bidang ini~ ;D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...