Pages

09 August, 2010

MerDEka MilLeNniUm Endrurance 6 7 8 OGOS 2010


















































































salam dan selamat sejahtera buat semua

lama tidak update wall blog aku.. haha mr president sudah menghantar surat amaran kepadaku dimana aku kne mengupdatekan blog ini hehe selaku VICE PRES 2 Information Technology Youth MOvement... kne r slalu bermain ruang2 free yg disediakan selaen berfacebooking jek.. huwa2..


bukan ape masalahnye malas nk wat karangan tidak rasmi bAhasa Melayu.. well biase la slalu kite sms jek smua nk ringkas dan padat n klu pjg pon coment2 kt fb..


hari ni agak bizi la gila xgila aku duduk dalam trek sepang ( sepang international circuit) genap 24jam dalam trek tu huhu hang brani?? ade bran?

gila xgila gak sorg rekrut aku telah kne demam denggi plak.. adoi nyamuk2 kt sepang ni ganaz gak rupenye.. depa beracing sesame sendri dlm trek

huhu aku xtau nk upload pic ape cuz aku xamek gambo kete race pon haha amek gamba semase kejadian jek...

so firstly kite tgk pemandangan pada pukol 6pagi hingga 7pg dlm trek..sejuk wo mengigil aku

haha then kite tgk aksi2 marshal tido dlm trek berganti2 endurance gak tu woo

bygkanla dalam trek kiteorg lepak 24jam xde aktiviti laen slaen melihat kreta2 berpusing di dlm trek.. byk gak bnde yg cube dilakukan utk menghilangkn rase tensen xdpt tarik kete hahaha















































































































No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...